Przelew
Forma płatności dla klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego, wizytę w placówce banku lub na poczcie. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru, klient otrzymuje mailem numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym sklepu SHAMASA, zamówienie jest przekazywane do realizacji. Nie dokonujemy wysyłki na podstawie przesłanego potwierdzenia przelewu. Towar wysyłamy następnego dnia, po zaksięgowaniu wpłaty.
Dane do przelewów:
SHAMASA Magdalena Migdał
ul. G. Morcinka 26/1, 43-430 Skoczów
ING Bank śląski o/Skoczów
Konto bankowe PLN:
28 1050 1083 1000 0092 1432 2712
Konto bankowe EURO €:
PL 97 1050 1083 1000 0092 3242 0506
Przelewem online (PayU)
Forma płatności elektronicznej obsługiwana przez firmę PayU.
Płatność kartą (Visa, Mastercard)
Po złożeniu zamówienia w sklepie, zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę PayU w celu dokonania płatności. Bezpiecznej autoryzacji dokonuje firma PayU, a żadne dane dotyczące karty płatniczej nie są przekazywane do sklepu. Z chwilą potwierdzenia dokonania płatności, zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania wysyłki. W przypadku nieudanej autoryzacji, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy w celu dokonania zmiany formy płatności.